It is necessary to choose a visual aid that is appropriate for the topic and audience.
Як перевірити логотип на унікальність?
Успішний і впізнаваний серед споживачів логотип - запорука стабільної матеріальної вигоди для його власника. Для того, щоб виключити неправомірну повторюваність елементів торговельних марок, проводиться попередня перевірка позначення. ⚖️
Цю процедуру необхідно закласти вже в процес створення логотипу, бо, в іншому випадку, доведеться змінювати дизайн вже готової брендової марки.
Для чого потрібно перевіряти логотип?
Стандартна процедура перевірки правильності поданої заявки в укрпатент для реєстрації нової торговельної марки включає в себе експертизу позначень на тотожність або схожість до ступеню змішування з логотипами, мають більш ранній пріоритет, тобто на ті торговельні марки, які вже були зареєстровані або за якими була подана заявка іншими особами.
Якщо в ході аналізу працівниками укрпатенту буде встановлено факт наявності таких марок, то логотип, що заявляється, не може бути зареєстрований у державному реєстрі.❌
ПЕРЕВІРКА ПАТЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІЖНАРОДНА РЕЄСТРАЦІЯ ПАТЕНТУ МОНОМОЛЬНЕ ПРАВО ВИКОРИСТАННЯ ПАТЕНТУ
It is necessary to choose a visual aid that is appropriate for the topic and audience.
Що таке використання торговельної марки? Основне призначення торговельних марок - це індивідуалізація товарів і послуг, що дозволяє відрізняти результати діяльності одних виробників від інших.
Незважаючи на те, що у різних країнах поняття їх використання може тлумачитися по-різному, найчастіше вони застосовуються у наступних сферах:
-маркування товарів і упаковки; виготовлення етикеток; -постачання товарів або послуг під цим позначенням; -імпорт і експорт; -реклама; -використання у різних видах документації: рахунках-фактурах, картах вин (прейскурантах алкогольних напоїв у ресторанах), прайс-листах, каталогах, ділових листах, комерційних документах.
Дія торговельної марки обмежується переліком товарів, щодо яких зареєстровано позначення, територією країни і строком охорони.
З їх використанням також пов'язані такі юридичні аспекти як:
- заборона на незаконне застосування тотожних або схожих до ступеня змішування торговельних марок іншими виробниками або постачальниками послуг; - можливість охорони марки за принципом «першого використання» у деяких країнах; - обмеження для реєстрації торговельних марок, що фактично не використовуються; - набуття розрізняльної здатності для описових позначень (наприклад, торговельна марка на соки «Нова Пошта») і ,навпаки, її втрата внаслідок широкого використання ( «ксерокс», «памперс» та інші торговельні марки); - заборона на використання Сертифікатів відповідності (сертифікаційних знаків) як торговельних марок.❌
ЧИ МОЖНА ОТРИМАТИ МІЖНАРОДНУ ОХОРОНУ ТВОРИ ЗА ДОПОМОГОЮ АВТОРСЬКОГО ПРАВА? ЯКІ ДІЇ МОЖНА ЗРОБИТИ У РАЗІ НЕСАНКЦІОНОВАНОГО ВІДТВОРЕННЯ ТВОРУ?