Які права дає мені авторське право?
Які мої права як автора твору?

Хто є суб'єктами авторських прав?
Що охоплюється авторським правом?
It is necessary to choose a visual aid that is appropriate for the topic and audience.
Як перевірити логотип на унікальність?

Успішний і впізнаваний серед споживачів логотип - запорука стабільної матеріальної вигоди для його власника. Для того, щоб виключити неправомірну повторюваність елементів торговельних марок, проводиться попередня перевірка позначення. ⚖️

Цю процедуру необхідно закласти вже в процес створення логотипу, бо, в іншому випадку, доведеться змінювати дизайн вже готової брендової марки.

Для чого потрібно перевіряти логотип?

Стандартна процедура перевірки правильності поданої заявки в укрпатент для реєстрації нової торговельної марки включає в себе експертизу позначень на тотожність або схожість до ступеню змішування з логотипами, мають більш ранній пріоритет, тобто на ті торговельні марки, які вже були зареєстровані або за якими була подана заявка іншими особами.

Якщо в ході аналізу працівниками укрпатенту буде встановлено факт наявності таких марок, то логотип, що заявляється, не може бути зареєстрований у державному реєстрі.❌


ПЕРЕВІРКА ПАТЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
МІЖНАРОДНА РЕЄСТРАЦІЯ ПАТЕНТУ
МОНОМОЛЬНЕ ПРАВО ВИКОРИСТАННЯ ПАТЕНТУ

It is necessary to choose a visual aid that is appropriate for the topic and audience.
Що таке використання торговельної марки?
Основне призначення торговельних марок - це індивідуалізація товарів і послуг, що дозволяє відрізняти результати діяльності одних виробників від інших.

Незважаючи на те, що у різних країнах поняття їх використання може тлумачитися по-різному, найчастіше вони застосовуються у наступних сферах:

-маркування товарів і упаковки; виготовлення етикеток;
-постачання товарів або послуг під цим позначенням;
-імпорт і експорт;
-реклама;
-використання у різних видах документації: рахунках-фактурах, картах вин (прейскурантах алкогольних напоїв у ресторанах), прайс-листах, каталогах, ділових листах, комерційних документах.

Дія торговельної марки обмежується переліком товарів, щодо яких зареєстровано позначення, територією країни і строком охорони.

З їх використанням також пов'язані такі юридичні аспекти як:

- заборона на незаконне застосування тотожних або схожих до ступеня змішування торговельних марок іншими виробниками або постачальниками послуг;
- можливість охорони марки за принципом «першого використання» у деяких країнах;
- обмеження для реєстрації торговельних марок, що фактично не використовуються;
- набуття розрізняльної здатності для описових позначень (наприклад, торговельна марка на соки «Нова Пошта») і ,навпаки, її втрата внаслідок широкого використання ( «ксерокс», «памперс» та інші торговельні марки);
- заборона на використання Сертифікатів відповідності (сертифікаційних знаків) як торговельних марок.❌

ЧИ МОЖНА ОТРИМАТИ МІЖНАРОДНУ ОХОРОНУ ТВОРИ ЗА ДОПОМОГОЮ АВТОРСЬКОГО ПРАВА?
ЯКІ ДІЇ МОЖНА ЗРОБИТИ У РАЗІ НЕСАНКЦІОНОВАНОГО ВІДТВОРЕННЯ ТВОРУ?


Які тексти та зображення можуть бути зареєстровані як ТМ?
Які законодавчі обмеження?
Як не порушити права інших володільців торгових марок?

Патентний троллінг – недоброчесний бізнес? В чому він полягає?
У чому полягає головна мета патентного тролінгу?
Made on
Tilda