ЕТАПИ СПІВПРАЦІ ПО РЕЄСТРАЦІЇ ТОРГОВОЇ МАРКИ

  • Перелік необхідних документів
  • Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (МКТП)
  • Договір (для ознайомлення)
  • Довіренність (для ознайомлення)

АВТОР.УКР
Які документи необхідні для реєстрації торгової марки?
Якщо ВЛАСНИКОМ Торгової марки буде фізична особа:

1. Прізвище, ім`я, по батькові Власника (ів).
2. Копія Першої сторінки паспорта (або фото з телефона)
3. Копія ідентифікаційного коду (або фото з телефона)
4. Зображення Торгової марки в форматі jpeg.
5. Довіренність
6. Адреса для листування. Обов`язково вказуйте індекс!
7. Електрона адреса для листування.
Якщо ВЛАСНИКОМ Торгової марки буде юридична особа:

1. Найменування юридичної особи, юридична адреса реєстрації.
2. Копія Виписки ЄДРПОУ (або фото з телефона)
3. Зображення Торгової марки в форматі jpeg.
4. Довіренність
5. Адреса для листування. Обов`язково вказуйте індекс!
6. Електронна адреса для листування.
АВТОР.УКР
Які класи МКТП вибрати для реєстрації торгової марки?

МКТП – міжнародна класифікація товарів і послуг.
Класи МКТП – певним чином згруповані товари і послуги , щодо яких здійснюється реєстрація торгової марки.

Всього в даний час існує 45 класів МКТП . З них 34 класи – це товари, 11 – послуги . Реєстрація торгової марки проводиться в класі, який відповідає тій галузі господарства , в якій Ви здійснюєте бізнес
.
ЯК МИ МОЖЕМО ВАМ БУТИ КОРИСНИМИ
Кілька слів для тих, хто вперше стикається з реєстрацією торгових марок

Якщо вам відразу незрозумілі заплутані графи в таблицях, калькулятори з цінами, не ясна сама процедура, то ці пару абзаців спеціально для Вас. Один раз прочитаєте і все будете знати.
ЕТАП "ПОПЕРЕДНІЙ"
За цей етап ви нам нічого не платите. Просто повідомляєте саме позначення, яке Ви хочете зареєструвати і що хочете їм маркувати, які товари або послуги. Найпростіше відправити нам це на електронну адресу. Ми дивимося саме позначення, визначаємо, чи може воно взагалі бути торговою маркою (адже часто клієнти просять зареєструвати своє фірмове позначення, наприклад, «консалтингові послуги», а таке позначення по законодавство в принципі не може бути товарним знаком, тому що носить описовий характер і не володіє розпізнавальною здатністю, це все одно, що намагатися отримати товарний знак на «Овочі-фрукти».

Більш детально на сторінці нашого БЛОГУ: Що не можна зареєструвати в якості торгової марки?

Далі, ми визначаємо класи, куди потрапляють ваші товари і послуги, це полегшує пошук торгових марок, що заважають, а головним чином це впливає на вартість держпвних мит, про це трохи пізніше.

І потім ми проводимо пошук (ще його називають попередній) по базі зареєстрованих товарних знаків. За результатами пошуку може стати ясно - чи є торговімарки, що заважають реєстрації.

За підсумками цього етапу може скластися далі наступне:

- все добре, можна реєструвати. Імовірність видачі висока.

- все погано, реєструвати безглуздо. Потрібно міняти позначення, щось додавати або прибирати, в первісному вигляді ймовірність видачі - 0%

Ще раз - тут Ви нам поки нічого не платите, адже ще не ясно, чи можна Вашу торгову марку зареєструвати.
ЕТАП "ПОВНИЙ ПОШУК"

Це необов'язковий етап. Полягає в тому, що проводиться пошук по базі заявок, поданих на реєстрацію в УкрПатент Ці заявки знаходяться в УкрПатенті та пошук по ним замовляється через УкрПатент і проводиться за його тарифами. Коштує це 2000 - 2500 грн. Ми це можемо зробити за 7 днів

За підсумками цього етапу може скластися далі наступне:

- знаходиться заявка на торгову марку в Україні або міжнародна заявка, далі подавати заявку на реєстрацію немає сенсу.

- все добре, нічого не знайдено, можна подавати заявку.

Звертаємо Вашу увагу, що навіть, якщо нічого не знайдено, повної гарантії все одно ніхто дати не може. Є рідкісні моменти, які можуть трапитися і перешкодити реєстрації. Для допитливих приклади: при повному пошуку не видно кілька останніх днів, працівники УкрПатенту живі люди і вносять заявки в базу з деякою затримкою. І навіть подані Заявки нашим бюро на перший час буває не видно в базі УкрПатенту, у нас в практиці було таке, причому не один раз! Також може виявитися так, що прийде в Україну міжнародна заявка по конвенційному пріоритету. Це означає, що на момент пошуку нічого заважає не було, а потім з'явилося! може бути так, що потім експерт виявить, що дане позначення використовується якийсь фірмою, про що напише запит. На момент подачі таких відомостей в інтернеті може і не бути, а через рік - термін розгляду саме такий - як раз з'являться.

Також цей етап можна пропускати, коли ви вже щосили користуєтеся своєю торговою маркою, все одно нічого змінити не можна, тому потрібно йти вже до кінця і відстоювати з піною у рота свою правоту.
ЕТАП "ПОДАЧА ЗАЯВКИ ТА ВЕДЕННЯ ДІЛОВОДСТВА"
Ось якщо за результатами попередніх етапів не знайдено нічого заважає, то можна подавати Заявку на реєстрацію торгової марки

Тут вже ви платите нам за послуги разово - 3500 грн

Ми ще раз узгодимо з Вами весь перелік товарів і послуг, також ви надаєте нам формальні дані, фізична/юридична особа і т.д. А також ви даєте нам довіреність на ведення справ.

Також на цьому етапі ми сплачуємо державні мита, в залежності від обраних класів КТП

Далі все діловодство ведемо ми. Відповідаємо на запити експертизи.
ЕТАП "ЗАКІНЧЕННЯ ПРОЦЕДУРИ РЕЄСТРАЦІЇ"

В кінці всієї процедури може виявитися, що

- ми отримуємо позитивне рішення. Тоді ви оплачуєте мито за видачу - уточнимо.

- ми отримуємо ПОПЕРЕДНЮ відмову в реєстрації. Тоді ми з вами сідаємо і думаємо, що робити далі, це ще не кінець. Але це вже окрема тема.
Made on
Tilda