За цей етап ви нам нічого не платите. Просто повідомляєте саме позначення, яке Ви хочете зареєструвати і що хочете їм маркувати, які товари або послуги. Найпростіше відправити нам це на електронну адресу. Ми дивимося саме позначення, визначаємо, чи може воно взагалі бути торговою маркою (адже часто клієнти просять зареєструвати своє фірмове позначення, наприклад, «консалтингові послуги», а таке позначення по законодавство в принципі не може бути товарним знаком, тому що носить описовий характер і не володіє розпізнавальною здатністю, це все одно, що намагатися отримати товарний знак на «Овочі-фрукти».
Більш детально на сторінці нашого БЛОГУ:
Що не можна зареєструвати в якості торгової марки?
Далі, ми визначаємо класи, куди потрапляють ваші товари і послуги, це полегшує пошук торгових марок, що заважають, а головним чином це впливає на вартість держпвних мит, про це трохи пізніше.
І потім ми проводимо пошук (ще його називають попередній) по базі зареєстрованих товарних знаків. За результатами пошуку може стати ясно - чи є торговімарки, що заважають реєстрації.
За підсумками цього етапу може скластися далі наступне:- все добре, можна реєструвати. Імовірність видачі висока.
- все погано, реєструвати безглуздо. Потрібно міняти позначення, щось додавати або прибирати, в первісному вигляді ймовірність видачі -
0%Ще раз - тут Ви нам поки нічого не платите, адже ще не ясно, чи можна Вашу торгову марку зареєструвати.